«Ήλθον, είδον και απήλθον ή όταν η αλήθεια επιπλέει σαν την πετρελαιοκηλίδα»
Στην πολυσυζητημένη και πολυαναμενόμενη πρόσφατη επίσκεψη του υπουργού Ανάπτυξης από την οποία έλαμψαν δια της απουσίας τους τα συναρμόδια Υπουργεία (Περιβάλλοντος και Ναυτιλίας), αλλά συμμετείχε στέλεχος του κ. Λάτση, αναδείχθηκε για μια ακόμη φορά, αυτό που τονίζουμε εδώ και μήνες.
Το έργο του Αγωγού ούτε «τελειωμένη υπόθεση» είναι, ούτε «τετελεσμένο γεγονός». Οι διαδικασίες για το Ιδιωτικό αυτό έργο ακόμη δεν άρχισαν και οι τοπικοί άρχοντες, όπως και η Τοπική Κοινωνία θα πρέπει να το αντιμετωπίσουν από «μηδενικής βάσης», χωρίς να το περιβάλλουν με ιδεολογήματα και με αυξημένες προσδοκίες και μύθους.
Η επίσκεψη λοιπόν αυτή, πέραν του γεγονότος ότι ουδέν νεώτερο προσέφερε στην ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας, μας οδήγησε στις παρακάτω διαπιστώσεις:
Α) Ήταν μια καλοστημένη φιέστα, μια γιορτή με στόχο την ανάδειξη ενός συναινετικού κλίματος από τους τοπικούς φορείς για την κατασκευή του Αγωγού, που απέτυχε γιατί μερικοί φορείς έθεσαν σοβαρά ζητήματα και ερωτήματα, που δεν απαντήθηκαν όπως :
• Οι λιγοστές θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν δεν είναι ακριβείς, ούτε ως προς τον αριθμό, ούτε ως προς το είδος τους (εξειδικευμένες και μη).
- Οι θέσεις εργασίας που θα χαθούν είναι πολύ περισσότερες και δεν υπάρχει κανένα σχέδιο αποκατάστασης αυτών που θα πληγούν από τη λειτουργία του αγωγού.
- Που θα καταλήξει ο αγωγός;
- Τι δικαιώματα χρήσης θα επικρατούν στην ζώνη κατασκευής του έργου;
- Γιατί δεν επενδύουμε σαν χώρα στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, αφού το ενεργειακό αυτό προφίλ ταιριάζει στη χώρα μας, βελτιώνοντας αισθητά το νομοθετικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ;
Β) Αποδείχτηκε για μια ακόμη φορά ότι οι πολιτικοί σχεδιάζουν για εμάς, χωρίς εμάς. Ο αγωγός αποφασίστηκε ερήμην της τοπικής γνώμης, κατά παράβαση της Ευρωπαϊκής και Ελληνικής Νομοθεσίας.
Πρώτα υπογράφτηκε η Συμφωνία και μετά έφτασε το επιτελείο για ενημέρωση (από πότε στο επιτελείο του υπουργού είναι σύμβουλος ο κ. Δήμας, Στέλεχος του ομίλου Λάτση;).
Αλήθεια όμως, ποια ενημέρωση; Χωρίς μελέτες τεχνικές, περιβαλλοντικές, οικονομικές, κοινωνικές. Αποδείχθηκε από τα λεγόμενά τους ότι δεν έχουν ούτε ένα προσχέδιο έως τώρα στα χαρτιά τους. Εκτός και αν δεν λένε όλη την αλήθεια!!!
Γ) Προσπάθησαν να μας πείσουν ότι ο αγωγός στηρίζει τα εθνικά γεωπολιτικά συμφέροντα και αναβαθμίζει την διεθνή εικόνα της χώρας. Μα οι ίδιοι με τις δηλώσεις τους αυτοαναιρούνται. Όλα τα επιχειρήματα τους αποδείχτηκαν έωλα.
Δ) Προσπάθησαν να μας πείσουν ότι ο αγωγός είναι η πανάκεια για την ανάπτυξη της περιοχής μας, ότι θα αποσυμφορήσει τα στενά των Δαρδανελίων, μειώνοντας τον κίνδυνο ατυχήματος εκεί, ότι είναι εθνικής σημασίας και τα αντισταθμιστικά θα είναι πολλά. Ακόμη και το επιχείρημα ότι γίνεται για περιβαλλοντικούς λόγους κάποιοι χρησιμοποίησαν. Οι απαντήσεις στα παραπάνω ήταν και είναι απλές:
- Το έργο του Αγωγού αλλάζει την αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής. Ακυρώνει τον μέχρι σήμερα σχεδιασμό και προγραμματισμό και ανοίγει την Κερκόπορτα για την μετατροπή της περιοχής μας σε «Ενεργειακή Χαβούζα» της χώρας.
Το ερώτημα τι θα γίνουν όλοι αυτοί που επένδυσαν στον αγροτουρισμό, οικοτουρισμό, συνεδριακό τουρισμό, βιολογικές καλλιέργειες κ.α. παρόμοιες δράσεις στην περιοχή μας φυσικά παραμένει αναπάντητο.
- Το έργο του Αγωγού ακυρώνει το σύνολο του αναπτυξιακού προγραμματισμού του Γ΄ ΚΠΣ και ουσιαστικά θα δεσμεύσει τους πόρους του Δ΄ΚΠΣ που είναι προορισμένο για δραστηριότητες ήπιας και βιώσιμης ανάπτυξης και κυρίως για την κοινωνική συνοχή για να καλύψουμε τις απώλειες του τόπου μας από την υποβάθμιση του περιβάλλοντος; Θέλουμε κάτι τέτοιο;
- Είναι έργο με ημερομηνία λήξης, αφού με δέσμευση της Ε.Ε. το 2020 το 20% της ενέργειας θα παράγεται από ΑΠΕ.
Και μετά θα αλλάξουμε πάλι τον αναπτυξιακό χαρακτήρα μας;
- Ο αγωγός πετρελαίου Μπουργάς-Αλεξανδρούπολη, ουδεμία συνεισφορά θα έχει στην μείωση του αριθμού των δεξαμενοπλοίων που διέρχονται τα Δαρδανέλια, όπως τονίστηκε στο Συνέδριο του Ινστιτούτου Ενέργειας ΝΑ Ευρώπης που έγινε μια μέρα πριν την επίσκεψη Σιούφα. Απεναντίας ο Αγωγός θα οδηγήσει στην περαιτέρω αύξηση διελεύσεων από τον ευαίσθητο χώρο του Αιγαίου και φυσικά θα «φέρει» για πρώτη φορά τα υπεδεξαμενόπλοια των 300.000 τόννων σε περιοχές που μέχρι σήμερα δεν πλησίαζαν, με αποτέλεσμα τον πολλαπλασιασμό της ρύπανσης και τεράστια αύξηση του κινδύνου ατυχήματος
- Δημόσιο συμφέρον με 1% εθνική συμμετοχή; Είναι προφανές ότι συζητάμε αποκλειστικά για μια καθαρά ιδιωτική επένδυση, με την αρωγή απλά των εμπλεκόμενων κρατών και μόνον.
- Τα υποτιθέμενα αντισταθμιστικά οφέλη για την περιοχή που κάποιοι προσπάθησαν και προσπαθούν να τα αναδείξουν ως το κυρίαρχο θέμα σχετικά με το Πετρελαιαγωγό, όχι μόνο δεν συγκεκριμενοποιήθηκαν αλλά αποδείχτηκε για μια ακόμη φορά ότι είναι ελάχιστα και δεν είναι ικανά ούτε τον ρόλο των «τριάκοντα αργυρίων» να διαδραματίσουν.
Εξάλλου μόνο οι πόροι που δεν απορροφήθηκαν από ευρωπαϊκά προγράμματα τα τελευταία χρόνια, από φορείς της περιοχής, είναι πολλαπλάσια των υποτιθέμενων αντισταθμιστικών;
Ε) Η Βιώσιμη ανάπτυξη και η Προστασία του περιβάλλοντος και αγωγός πετρελαίου είναι δύο έννοιες που στην περιοχή μας είναι ασύμβατες.
Η αναξιοπιστία της χώρας μας και η έλλειψη ελεγκτικών και κατασταλτικών μηχανισμών σε περιβαλλοντικά θέματα, είναι κάποια από τα ζητήματα που δεν απαντήθηκαν, αν και
• Η περίπτωση του πρόσφατου ναυαγίου του SEA DIAMOND που μετά 1 μήνα ακόμη περιμένουμε το σχέδιο απάντλησης των 400 τόνων πετρελαίου και ακόμη γίνονται συζητήσεις περί αρμοδιοτήτων και ευθυνών, αλλά και οι άμεσες συνέπειες αυτής της μικροδιαρροής στο θαλάσσιο περιβάλλον και στον τουρισμό της Σαντορίνης
• Οι 29 καταδίκες της Ελλάδας για περιβαλλοντικά θέματα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο μέχρι σήμερα και έπονται κι άλλες.
• Η δημοσιοποίηση του γεγονότος ότι ο λιμένας της Αλεξανδρούπολης ενώ ήδη είναι χαρακτηρισμένος ως «λιμένας καταφυγής» σε περίπτωση ατυχήματος, κατά παράβαση της ισχύουσας Νομοθεσίας, εδώ και 10 χρόνια, δεν έχει ακόμη αποκτήσει τις απαραίτητες εγκαταστάσεις και υποδομές που προβλέπονται.
Aπέδειξαν ότι οι διαβεβαιώσεις όλων των αρμοδίων, περί αυστηρής τήρησης της περιβαλλοντικής νομοθεσίας στην περίπτωση του Αγωγού, αποτελεί στην καλύτερη περίπτωση ένα απλό ευχολόγιο.
ΣΤ) Ακούσαμε:
- Ότι θα προστατέψουμε το περιβάλλον με το έργο αυτό.
- Η πόλη μας θα αναβαθμιστεί.
- Θα γίνουμε «πετρελαιούπολη».
- Οι ψαράδες θα συνεχίσουν αδιάλειπτα τη δουλειά τους και δεν θα ενοχλούνται από τη λειτουργία του έργου.
- Ο αγωγός είναι της οικολογίας.
- Ο τουρισμός θα αυξηθεί.
Ζ) Δεν ακούσαμε:
- Το λόγο που δεν τηρούνται οι νόμοι για το περιβάλλον στην Ελλάδα όπως για παράδειγμα σε περιοχές όπως ο Θερμαϊκός κόλπος, Ασπρόπυργος καθώς και άλλες, που έχουν υποβαθμιστεί.
- Αν περιοχές με περιβαλλοντική υποβάθμιση έχουν τουρισμό, όπως η Ελευσίνα και το Καλοχώρι Θεσσαλονίκης.
- Ποιες περιοχές θα ερημώσουν για να φτάσει η Αλεξανδρούπολη τις 200.000 κατοίκους;
- Ποιες είναι οι παράπλευρες δραστηριότητες που θα έρθουν.
Η) Επιβεβαιωθήκαμε πλήρως ότι τα επιχειρήματα τύπου: εθνικό συμφέρον, ενεργειακός κόμβος, γεωπολιτική σημασία, πράσινος αγωγός (το ακούσαμε κι αυτό), είναι ιδεολογήματα και μύθοι και πλέον δεν πείθουν ούτε τους πιο φανατικούς υποστηρικτές τις ιδέας αυτής. Το αποτέλεσμα ήταν η καλοστημένη παράσταση να μη χειροκροτηθεί ούτε καν από τους φίλα προσκείμενους στον Αγωγό παρευρισκόμενους φορείς.
Θ) Αποδείχτηκε ότι παρόμοιες φιέστες δεν πείθουν την τοπική κοινωνία για την αναγκαιότητα κατασκευής αυτού του έργου.
Το κλίμα αρχίζει και αλλάζει γιατί ο θησαυρός αποδεικνύεται άνθρακας.
Η αλήθεια αρχίζει και βγαίνει σιγά – σιγά στην επιφάνεια, πλήττωντας σοβαρά τους πολιτικούς και τους φορείς, που δεν διαθέτουν σωστούς ελεγκτικούς και κατασταλτικούς μηχανισμούς να την αντιμετωπίσουν. Σαν την πετρελαιοκηλίδα.
Εμείς για μια ακόμη φορά δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας με κάθε μέσο, ώστε να αποτρέψουμε αυτή την ρυπογόνο Ιδιωτική Επένδυση με τις ανεπανόρθωτες επιπτώσεις στο Περιβάλλον, την Οικονομία και την Κοινωνία της περιοχής μας.
Τίποτε δεν έχει κριθεί ακόμη! Έχουμε τον χρόνο, την αλήθεια και το δίκιο με το μέρος μας.
Μπορούμε όλοι μαζί αν το αποφασίσουμε σαν τοπική κοινωνία, να ακυρώσουμε το έργο.
Διαβάστε, στηρίξτε, ενημερωθείτε, ρωτήστε…
http://www.petitionthem.com/?sect=detail&pet=3843
http://notoburgasalexandroupolispipe.blogspot.com/
http://burgas-alexandroupoli.blogspot.com/
e – mail : notagogos@gmail.com
Πρωτοβουλία Πολιτών Ενάντια στο Αγωγό Πετρελαίου Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη
Το έργο του Αγωγού ούτε «τελειωμένη υπόθεση» είναι, ούτε «τετελεσμένο γεγονός». Οι διαδικασίες για το Ιδιωτικό αυτό έργο ακόμη δεν άρχισαν και οι τοπικοί άρχοντες, όπως και η Τοπική Κοινωνία θα πρέπει να το αντιμετωπίσουν από «μηδενικής βάσης», χωρίς να το περιβάλλουν με ιδεολογήματα και με αυξημένες προσδοκίες και μύθους.
Η επίσκεψη λοιπόν αυτή, πέραν του γεγονότος ότι ουδέν νεώτερο προσέφερε στην ενημέρωση της τοπικής κοινωνίας, μας οδήγησε στις παρακάτω διαπιστώσεις:
Α) Ήταν μια καλοστημένη φιέστα, μια γιορτή με στόχο την ανάδειξη ενός συναινετικού κλίματος από τους τοπικούς φορείς για την κατασκευή του Αγωγού, που απέτυχε γιατί μερικοί φορείς έθεσαν σοβαρά ζητήματα και ερωτήματα, που δεν απαντήθηκαν όπως :
• Οι λιγοστές θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν δεν είναι ακριβείς, ούτε ως προς τον αριθμό, ούτε ως προς το είδος τους (εξειδικευμένες και μη).
- Οι θέσεις εργασίας που θα χαθούν είναι πολύ περισσότερες και δεν υπάρχει κανένα σχέδιο αποκατάστασης αυτών που θα πληγούν από τη λειτουργία του αγωγού.
- Που θα καταλήξει ο αγωγός;
- Τι δικαιώματα χρήσης θα επικρατούν στην ζώνη κατασκευής του έργου;
- Γιατί δεν επενδύουμε σαν χώρα στις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, αφού το ενεργειακό αυτό προφίλ ταιριάζει στη χώρα μας, βελτιώνοντας αισθητά το νομοθετικό πλαίσιο για τις ΑΠΕ;
Β) Αποδείχτηκε για μια ακόμη φορά ότι οι πολιτικοί σχεδιάζουν για εμάς, χωρίς εμάς. Ο αγωγός αποφασίστηκε ερήμην της τοπικής γνώμης, κατά παράβαση της Ευρωπαϊκής και Ελληνικής Νομοθεσίας.
Πρώτα υπογράφτηκε η Συμφωνία και μετά έφτασε το επιτελείο για ενημέρωση (από πότε στο επιτελείο του υπουργού είναι σύμβουλος ο κ. Δήμας, Στέλεχος του ομίλου Λάτση;).
Αλήθεια όμως, ποια ενημέρωση; Χωρίς μελέτες τεχνικές, περιβαλλοντικές, οικονομικές, κοινωνικές. Αποδείχθηκε από τα λεγόμενά τους ότι δεν έχουν ούτε ένα προσχέδιο έως τώρα στα χαρτιά τους. Εκτός και αν δεν λένε όλη την αλήθεια!!!
Γ) Προσπάθησαν να μας πείσουν ότι ο αγωγός στηρίζει τα εθνικά γεωπολιτικά συμφέροντα και αναβαθμίζει την διεθνή εικόνα της χώρας. Μα οι ίδιοι με τις δηλώσεις τους αυτοαναιρούνται. Όλα τα επιχειρήματα τους αποδείχτηκαν έωλα.
Δ) Προσπάθησαν να μας πείσουν ότι ο αγωγός είναι η πανάκεια για την ανάπτυξη της περιοχής μας, ότι θα αποσυμφορήσει τα στενά των Δαρδανελίων, μειώνοντας τον κίνδυνο ατυχήματος εκεί, ότι είναι εθνικής σημασίας και τα αντισταθμιστικά θα είναι πολλά. Ακόμη και το επιχείρημα ότι γίνεται για περιβαλλοντικούς λόγους κάποιοι χρησιμοποίησαν. Οι απαντήσεις στα παραπάνω ήταν και είναι απλές:
- Το έργο του Αγωγού αλλάζει την αναπτυξιακή προοπτική της περιοχής. Ακυρώνει τον μέχρι σήμερα σχεδιασμό και προγραμματισμό και ανοίγει την Κερκόπορτα για την μετατροπή της περιοχής μας σε «Ενεργειακή Χαβούζα» της χώρας.
Το ερώτημα τι θα γίνουν όλοι αυτοί που επένδυσαν στον αγροτουρισμό, οικοτουρισμό, συνεδριακό τουρισμό, βιολογικές καλλιέργειες κ.α. παρόμοιες δράσεις στην περιοχή μας φυσικά παραμένει αναπάντητο.
- Το έργο του Αγωγού ακυρώνει το σύνολο του αναπτυξιακού προγραμματισμού του Γ΄ ΚΠΣ και ουσιαστικά θα δεσμεύσει τους πόρους του Δ΄ΚΠΣ που είναι προορισμένο για δραστηριότητες ήπιας και βιώσιμης ανάπτυξης και κυρίως για την κοινωνική συνοχή για να καλύψουμε τις απώλειες του τόπου μας από την υποβάθμιση του περιβάλλοντος; Θέλουμε κάτι τέτοιο;
- Είναι έργο με ημερομηνία λήξης, αφού με δέσμευση της Ε.Ε. το 2020 το 20% της ενέργειας θα παράγεται από ΑΠΕ.
Και μετά θα αλλάξουμε πάλι τον αναπτυξιακό χαρακτήρα μας;
- Ο αγωγός πετρελαίου Μπουργάς-Αλεξανδρούπολη, ουδεμία συνεισφορά θα έχει στην μείωση του αριθμού των δεξαμενοπλοίων που διέρχονται τα Δαρδανέλια, όπως τονίστηκε στο Συνέδριο του Ινστιτούτου Ενέργειας ΝΑ Ευρώπης που έγινε μια μέρα πριν την επίσκεψη Σιούφα. Απεναντίας ο Αγωγός θα οδηγήσει στην περαιτέρω αύξηση διελεύσεων από τον ευαίσθητο χώρο του Αιγαίου και φυσικά θα «φέρει» για πρώτη φορά τα υπεδεξαμενόπλοια των 300.000 τόννων σε περιοχές που μέχρι σήμερα δεν πλησίαζαν, με αποτέλεσμα τον πολλαπλασιασμό της ρύπανσης και τεράστια αύξηση του κινδύνου ατυχήματος
- Δημόσιο συμφέρον με 1% εθνική συμμετοχή; Είναι προφανές ότι συζητάμε αποκλειστικά για μια καθαρά ιδιωτική επένδυση, με την αρωγή απλά των εμπλεκόμενων κρατών και μόνον.
- Τα υποτιθέμενα αντισταθμιστικά οφέλη για την περιοχή που κάποιοι προσπάθησαν και προσπαθούν να τα αναδείξουν ως το κυρίαρχο θέμα σχετικά με το Πετρελαιαγωγό, όχι μόνο δεν συγκεκριμενοποιήθηκαν αλλά αποδείχτηκε για μια ακόμη φορά ότι είναι ελάχιστα και δεν είναι ικανά ούτε τον ρόλο των «τριάκοντα αργυρίων» να διαδραματίσουν.
Εξάλλου μόνο οι πόροι που δεν απορροφήθηκαν από ευρωπαϊκά προγράμματα τα τελευταία χρόνια, από φορείς της περιοχής, είναι πολλαπλάσια των υποτιθέμενων αντισταθμιστικών;
Ε) Η Βιώσιμη ανάπτυξη και η Προστασία του περιβάλλοντος και αγωγός πετρελαίου είναι δύο έννοιες που στην περιοχή μας είναι ασύμβατες.
Η αναξιοπιστία της χώρας μας και η έλλειψη ελεγκτικών και κατασταλτικών μηχανισμών σε περιβαλλοντικά θέματα, είναι κάποια από τα ζητήματα που δεν απαντήθηκαν, αν και
• Η περίπτωση του πρόσφατου ναυαγίου του SEA DIAMOND που μετά 1 μήνα ακόμη περιμένουμε το σχέδιο απάντλησης των 400 τόνων πετρελαίου και ακόμη γίνονται συζητήσεις περί αρμοδιοτήτων και ευθυνών, αλλά και οι άμεσες συνέπειες αυτής της μικροδιαρροής στο θαλάσσιο περιβάλλον και στον τουρισμό της Σαντορίνης
• Οι 29 καταδίκες της Ελλάδας για περιβαλλοντικά θέματα στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο μέχρι σήμερα και έπονται κι άλλες.
• Η δημοσιοποίηση του γεγονότος ότι ο λιμένας της Αλεξανδρούπολης ενώ ήδη είναι χαρακτηρισμένος ως «λιμένας καταφυγής» σε περίπτωση ατυχήματος, κατά παράβαση της ισχύουσας Νομοθεσίας, εδώ και 10 χρόνια, δεν έχει ακόμη αποκτήσει τις απαραίτητες εγκαταστάσεις και υποδομές που προβλέπονται.
Aπέδειξαν ότι οι διαβεβαιώσεις όλων των αρμοδίων, περί αυστηρής τήρησης της περιβαλλοντικής νομοθεσίας στην περίπτωση του Αγωγού, αποτελεί στην καλύτερη περίπτωση ένα απλό ευχολόγιο.
ΣΤ) Ακούσαμε:
- Ότι θα προστατέψουμε το περιβάλλον με το έργο αυτό.
- Η πόλη μας θα αναβαθμιστεί.
- Θα γίνουμε «πετρελαιούπολη».
- Οι ψαράδες θα συνεχίσουν αδιάλειπτα τη δουλειά τους και δεν θα ενοχλούνται από τη λειτουργία του έργου.
- Ο αγωγός είναι της οικολογίας.
- Ο τουρισμός θα αυξηθεί.
Ζ) Δεν ακούσαμε:
- Το λόγο που δεν τηρούνται οι νόμοι για το περιβάλλον στην Ελλάδα όπως για παράδειγμα σε περιοχές όπως ο Θερμαϊκός κόλπος, Ασπρόπυργος καθώς και άλλες, που έχουν υποβαθμιστεί.
- Αν περιοχές με περιβαλλοντική υποβάθμιση έχουν τουρισμό, όπως η Ελευσίνα και το Καλοχώρι Θεσσαλονίκης.
- Ποιες περιοχές θα ερημώσουν για να φτάσει η Αλεξανδρούπολη τις 200.000 κατοίκους;
- Ποιες είναι οι παράπλευρες δραστηριότητες που θα έρθουν.
Η) Επιβεβαιωθήκαμε πλήρως ότι τα επιχειρήματα τύπου: εθνικό συμφέρον, ενεργειακός κόμβος, γεωπολιτική σημασία, πράσινος αγωγός (το ακούσαμε κι αυτό), είναι ιδεολογήματα και μύθοι και πλέον δεν πείθουν ούτε τους πιο φανατικούς υποστηρικτές τις ιδέας αυτής. Το αποτέλεσμα ήταν η καλοστημένη παράσταση να μη χειροκροτηθεί ούτε καν από τους φίλα προσκείμενους στον Αγωγό παρευρισκόμενους φορείς.
Θ) Αποδείχτηκε ότι παρόμοιες φιέστες δεν πείθουν την τοπική κοινωνία για την αναγκαιότητα κατασκευής αυτού του έργου.
Το κλίμα αρχίζει και αλλάζει γιατί ο θησαυρός αποδεικνύεται άνθρακας.
Η αλήθεια αρχίζει και βγαίνει σιγά – σιγά στην επιφάνεια, πλήττωντας σοβαρά τους πολιτικούς και τους φορείς, που δεν διαθέτουν σωστούς ελεγκτικούς και κατασταλτικούς μηχανισμούς να την αντιμετωπίσουν. Σαν την πετρελαιοκηλίδα.
Εμείς για μια ακόμη φορά δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε τον αγώνα μας με κάθε μέσο, ώστε να αποτρέψουμε αυτή την ρυπογόνο Ιδιωτική Επένδυση με τις ανεπανόρθωτες επιπτώσεις στο Περιβάλλον, την Οικονομία και την Κοινωνία της περιοχής μας.
Τίποτε δεν έχει κριθεί ακόμη! Έχουμε τον χρόνο, την αλήθεια και το δίκιο με το μέρος μας.
Μπορούμε όλοι μαζί αν το αποφασίσουμε σαν τοπική κοινωνία, να ακυρώσουμε το έργο.
Διαβάστε, στηρίξτε, ενημερωθείτε, ρωτήστε…
http://www.petitionthem.com/?sect=detail&pet=3843
http://notoburgasalexandroupolispipe.blogspot.com/
http://burgas-alexandroupoli.blogspot.com/
e – mail : notagogos@gmail.com
Πρωτοβουλία Πολιτών Ενάντια στο Αγωγό Πετρελαίου Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου