Επισημοποιείται η Συμμετοχή του Καζακστάν στον Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη - Μειώνεται η Ελληνική Συμμετοχή
Του Κ.Ν. Σταμπολή
Επιβεβαιώνοντας πλήρως τις πληροφορίες του www.energia.gr (βλέπε άρθρα Κ.Ν. Σταμπολή στις 6/2/047 με τίτλο «Τελευταίες εκτιμήσεις για τον αγωγό Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη» και στις 7/2 με τίτλο «Σε εξέλιξη η Αλλαγή Μετοχικής Σύνθεσης ) ότι ευθύς μετά την συμφωνία μεταξύ Ελλάδας, Ρωσίας, Βουλγαρίας για την κατασκευή του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς- Αλεξανδρούπολη, που ως γνωστόν υπεγράφη στην Αθήνα στις 15 Μαρτίου παρουσία του Προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν, θα ετίθετο θέμα αλλαγής της μετοχικής σύνθεσης της μικτής εταιρίας που θα ελέγχει την λειτουργία του αγωγού, ο υπουργός ενέργειας του Καζακστάν κ. Μπακτικόζχα Ιζμουκχαμπέτοφ σε πρόσφατες δηλώσεις του σε διεθνή δημοσιογραφικά πρακτορεία επεσήμανε ότι η χώρα του είναι έτοιμη να προχωρήσει στην εξαγορά ποσοστού στον αγωγό.
Πιο συγκεκριμένα ο κ. Ιζμουκχαμπέτοφ εδήλωσε ότι « Έχουμε τεράστιο ενδιαφέρον για τον αγωγό. Υπάρχει ήδη προκαταρκτική συμφωνία με την ελληνική και βουλγαρική πλευρά για αγορά μεριδίου στον αγωγό». Ο κ. Ιζμουκχαμπέτοφ υποστήριξε ότι ο στόχος της χώρας του είναι η εξαγορά του ήμισυ από το μερίδιο 49% που κατέχουν από κοινού Ελλάδα και Βουλγαρία, ενώ σκοπεύει να ξεκινήσει διαπραγματεύσεις πρώτα με την Ελλάδα και κατόπιν με την Βουλγαρία εντός του Απριλίου. Για το όλο θέμα θεωρείται βέβαιο ότι έχει ενημερωθεί ο υπ. Ανάπτυξης κ. Σιούφας, ο οποίος συναντήθηκε με τον Αμερικανό υφυπουργό Ενέργειας, αρμόδιο για την Αν. Ευρώπη στην Κροατία. Η νέα αυτή εξέλιξη αποδεικνύει το έντονο ενδιαφέρον των ΗΠΑ για τον αγωγό, καθώς το Καζακστάν αποτελεί τον βασικό εταίρο της αμερικανικής πετρελαϊκής εταιρίας Chevron, η οποία είναι επικεφαλής του Caspian Pipeline Consortium (CPC), μέσω του οποίου μεταφέρεται το πετρέλαιο της χώρας στη Μαύρη Θάλασσα.
Τι λες αναβαθμισμένε Εβρίτη? Εξακολουθείς να πιστεύεις ότι το έργο είναι εθνικής σημασίας? Τι όφελος θα έχεις εσύ από όλη αυτή την ιστορία? Εάν δεν συμμετέχει το ελληνικό κράτος στην εκμετάλλευση των κερδών του αγωγού, πως περιμένεις να μπει πακτωλός χρημάτων στον "εθνικό κορβανά"? Ελπίζεις στην ελεημοσύνη των πολυεθνικών? Τι θα τους κάνει να μας δώσουν σημασία (λεφτά βρε κουτέ!), η ομορφιά μας ή μήπως η εξυπνάδα μας? Αχ ναι βρε, τι χαζός που είμαι. Θα δημιουργηθούν θέσεις εργασίας - τρέξε πρόβατο να πιάσεις μια δουλειά των 600 ευρώ και βούλωσέ το γιατί θα σε απολύσουν (δεν βαριέσε θα βρεις αλλού δουλειά, τόσα εργοστάσια που θα δημιουργηθούν στην περιοχή - για 150 τουλάχιστον δεν μιλάνε κάποιοι?!!! Αλλά για στάσου, 250.000 κάτοικοι στην Αλεξανδρούπολη για 150 εργοστάσια δεν είναι πολλοί? Δεν βαριέσε θα φέρουν κι άλλα εργοστάσια. Αλήθεια πόσα εργοστάσια έχει όλη η Ελλάδα που εμείς φανταζόμαστε τέτοια τρελά νούμερα? Ρωτάω βρε παιδί μου...).
Πως θα γίνουν όλα αυτά? Μα η μαμά Αθήνα έχει σκεφτεί για σένα πριν από εσένα. Θα πείσει (ή μήπως αναγκάσει?) τους βιομήχανους που έχουν έδρα στην Αττική-Βοιωτία να "σηκώσουν" το μαγαζάκι τους και να το φέρουν στα μέρη μας. Κάτι πολύ λογικό και οικονομικό πάνω απ' όλα γιατί βρε άνθρωπε πρέπει να βγάλουν και το κάτι τις τους οι καημένοι. Και μετά τα προϊόντα, που θα παράγεις ΕΣΥ, θα κάνει τον κόπο να τα στείλει πίσω στην Αθήνα, 850 χιλιόμετρα, δυο βήματα δηλαδή (γιατί εκεί είναι η κατανάλωση, να μην ξεχνιόμαστε). Έτσι δεν κάνουν σε όλες τις χώρες? Χτίζουν τα εργοστάσιά τους 850 χιλ. και πλέον από την πηγή της μέγιστης κατανάλωσή τους, σωστά? Οικονομολόγοι όλου του κόσμου, σκίστε τα πτυχία σας ΤΩΡΑ. Όλες οι θεωρίες και οι λογικές καταρρέουν στη Χώρα Χωρίς Λογική. Η λογική απ' ότι ξέρω δεν παράγεται σε εργοστάσια... κρίμα γιατί με τόσα εργοστάσια που θα μας φυτέψουν, ένα τέτοιο θα ήταν το πρώτο που θα έπρεπε να κατασκευάσουν...
Καληνύχτα τιμημένη εργατιά. Νωρίς για ύπνο σήμερα γιατί αύριο πρέπει να ξυπνήσεις χαράματα για τη βάρδια σου στο εργοστάσιο... Τι, είσαι άνεργος? Μην ανησυχείς, θα βρεις δουλειά σύντομα (μη ρωτάς τι, και πάνω απ' όλα μη σκέφτεσαι, γιατί θα γίνεις επικίνδυνος...). Τόσα εργοστάσια (άντε πάλι αυτή η λέξη, μήπως να γίνω πολιτικός?) θα σε περιμένουν.
ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου