24 Απριλίου 2007

Πού είναι το σχέδιο της απάντλησης;

Αυτό είναι το κράτος το οποίο υπόσχεται μέτρα ασφαλείας και τήρηση περιβαλλοντικών όρων; Όταν δεν μπορεί να αντλήσει 400 το πολύ τόνους πετρελαιοειδών από το Sea Diamond που βυθίστηκε πριν από 20 μέρες στη Σαντορίνη, πως περιμένουμε να προστατέψει την περιοχή μας από πιθανό ατύχημα δεξαμενόπλοιου με πετρέλαιο, μεγέθους 250.000 τόνων; Μην αμφιβάλετε αγαπητοί ότι το κράτος που θα υφίσταται το 2011 (όταν με το καλό (?) θα ξεκινήσει τη λειτουργία του ο αγωγός) θα είναι το ίδιο ανίκανο και αναποτελεσματικό με το σημερινό. Δεν έχει έρθει η εποχή που θα μπορούμε σαν κράτος να αντιδράσουμε αποτελεσματικά σε τέτοιες καταστάσεις και αυτό αποτελεί έναν ακόμη λόγο για τον οποίο δεν πρέπει να γίνει ο αγωγός. Όταν στα άλλα προηγμένα κράτη θέτουν σαν πρώτη προϋπόθεση να αποδείξει η διοίκηση ότι είναι ήδη θωρακισμένη νομμικά και τεχνικά για να υποδεχθεί έργα τέτοιου μεγέθους στην επικράτειά τους, την ίδια στιγμή στη χώρα του ευησυχασμού - την Ελλάδα - μας επιβάλουν να δεχθούμε προκαταβολικά τέτοιες κατασκευές, μας διαβεβαιώνουν, μας καθησυχάζουν και μετά το πέρας τον εργασιών μας καλούν να το συζητήσουμε (για την τιμή των όπλων; για τα μάτια του κόσμου; για να δείξουν ότι δήθεν νοιάζονται;).

Ορίστε και το κείμενο της "Καθημερινής"

Χωρίς συγκεκριμένο «σχέδιο» θα μείνει, το σχέδιο της απάντλησης των καυσίμων από το βυθισμένο Sea Diamond, φοβούνται κάτοικοι και παράγοντες της Σαντορίνης. Οπως τόνισε στην «Κ» ο κοινοτάρχης Οίας κ. Γ. Χάλαρης, αν και είχε λάβει δέσμευση από το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας ότι θα του αποστείλουν σύντομα το σχέδιο που έχει εκπονηθεί, έως και χθες δεν είχε λάβει καμιά ειδοποίηση. Ταυτόχρονα ομάδα κατοίκων της Οίας, ετοιμάζεται να καταθέσει υπόμνημα διαμαρτυρίας ζητώντας να ξεκινήσει άμεσα η απάντληση των καυσίμων. Χθες ωστόσο συνεχιζόταν η περισυλλογή των ποσοτήτων καυσίμων που πλέουν επιφανειακά στη θάλασσα της καλντέρας. Ομως εξηγεί στην «Κ» ο ωκεανογράφος και διευθυντής της εταιρείας Τεχνική Προστασίας Περιβάλλοντος, κ. Β. Μαμαλούκας, «ασφαλώς υπάρχουν ακόμα στη θάλασσα ποσότητες πετρελαίου και εκτός των φραγμάτων που έχουν τοποθετηθεί. Ωστόσο είμαστε ικανοποιημένοι που η ρύπανση έχει περιοριστεί στην καλντέρα, και δεν έχει αγγίξει δημοφιλείς παραλίες, την Οία και τα Φηρά». Οπως συμπληρώνει «υπάρχει διαρροή από το ναυάγιο συνεχής αλλά όχι σταθερή».

Καθημερινή 24-04-07

http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_24/04/2007_224494


Ο kortomalteze είπε...

Βλέποντας τους σημερινούς τίτλους των εφημερίδων...η ματιά μου έμεινε στην τροποποίηση του προϋπολογισμού, για να καλυφθεί η ζημιά των ομολόγων.
Το νούμερο είναι 430 εκατομμύρια ευρώ. Στις χοντρές κομπίνες όλοι ψαχνόμαστε, και απλώς σχολιάζουμε...
Τι σχέση έχει αυτό με το θέμα του blog; Απλά δείτε τι ποσό υπεξαιρέθηκε από τα ασφαλιστικά ταμεία (ποτέ δεν πρόκυται να μάθουμε ποινές, ποιοι το έκαναν κτλ.) και τι περιμένουμε από τα αντισταθμιστικά του αγωγού...20 εκατομυρριάκια...
Με πιάνουν τα γέλια, και μόνο που βλέπω τα νούμερα. 430 της απάτης, 20 τα σίγουρα (;). Καταπληκτικό έτσι; και 42 ο τεχνικός προϋπολογισμός του Δήμου Αλεξανδρούπολης.
Αναρωτιέμαι μήπως δεν είμαστε σοβαροί... μήπως;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Βλέποντας τους σημερινούς τίτλους των εφημερίδων...η ματιά μου έμεινε στην τροποποίηση του προϋπολογισμού, για να καλυφθεί η ζημιά των ομολόγων.
Το νούμερο είναι 430 εκατομμύρια ευρώ. Στις χοντρές κομπίνες όλοι ψαχνόμαστε, και απλώς σχολιάζουμε...
Τι σχέση έχει αυτό με το θέμα του blog; Απλά δείτε τι ποσό υπεξαιρέθηκε από τα ασφαλιστικά ταμεία (ποτέ δεν πρόκυται να μάθουμε ποινές, ποιοι το έκαναν κτλ.) και τι περιμένουμε από τα αντισταθμιστικά του αγωγού...20 εκατομυρριάκια...
Με πιάνουν τα γέλια, και μόνο που βλέπω τα νούμερα. 430 της απάτης, 20 τα σίγουρα (;). Καταπληκτικό έτσι; και 42 ο τεχνικός προϋπολογισμός του Δήμου Αλεξανδρούπολης.
Αναρωτιέμαι μήπως δεν είμαστε σοβαροί... μήπως;