17 Απριλίου 2007

Διαγωνισμός

Όποιος βρει ένα δημοσίευμα από Τουρκική Εφημερίδα που να υποστηρίζει ότι εάν δεν γίνει ο αγωγός Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη από την ελληνική πλευρά, θα γίνει απέναντι (θα καταλήγει δηλ. στην Αίνο), κερδίζει ένα 10ήμερο ταξίδι στο Νοβοροσίσκ με όλα τα έξοδα πληρωμένα!

Πληροφορίες ενταύθα...

Και με την ευκαιρία:
Δεν είναι εξοργιστικός ο τρόπος με τον οποίο μας απειλήσαν οι πολιτικοί μας λέγοντας ότι εάν δεν γίνει ο αγωγός από την πλευρά τη δική μας, θα γίνει από την πλευρά των Τούρκων; Επικαλέστηκαν κάποιο δημοσίευμα ή δήλωση Τούρκου ή Ρώσου αξιωματούχου; (δε συζητάμε για επίσημο έγγραφο). Απειλή ήταν ή τουλάχιστον έτσι την αισθάνθηκα εγώ. Και προσέξτε, δεν εξετάσανε καν την περίπτωση να μη γίνει καθόλου! "Σχεδιάσαν" (στο μυαλό τους φυσικά) και προδιέγραψαν ένα ζοφερό μέλλον για την περιοχή είτε γίνει ο αγωγός είτε δεν γίνει. Αν αυτή η απειλή τους δεν κρύβει κακές προθέσεις τότε...
Στο μυαλό των απλών κατοίκων πλέον έχει μπει η ιδέα πως ότι βρώμικο είναι να μη γίνει στον Έβρο θα γίνει κάπου δίπλα μας (Βουλγαρία-Τουρκία) άρα έχουν αποδεχθεί οι περισσότεροι ότι πλέον μας προορίζουν για χαβούζα της χώρας. Κάνω λάθος;
Γιατί μετά τον "ποταμό" ανακοινώσεων κατασκευής διαφόρων βρόμικων δραστηριοτήτων δεν ακολούθησε ο ανάλογος "ποταμός" ενημέρωσης; Μα για τον απλό λόγο ότι θα ακολουθούσε "χείμαρος" διαμαρτηριών. Ένας άλλος "ποταμός" που ακολούθησε ήταν του εφησυχασμού. Ορκίζομαι ότι δεν θυμάμε ξανά στη ζωή μου να μου διαβεβαίωνε σύσσωμη η πολιτική ηγεσία (κυρίως η τοπική) ότι δεν πρέπει να ανησυχώ για τίποτα πλέον.
Γιατί εγώ μετά από όλα αυτά, δεν αισθάνομαι και πολύ καλά;

Ο kortomalteze είπε...

από ταινία με το Θανάση Βέγγο...

ήσυχο, ήσυχο το ποταμάκι, κατρακυλάει το γαλάζιο το νεράκι...

Αυτό θέλουν οι πολιτικοί, αυτό έχουν. Ησυχία, τάξη και ασφάλεια, το τρίπτυχο που σιχαίνομαι. Κοιμήσου κι η τύχη σου δουλεύει, μας διαβεβαιώνουν (ή μας δουλεύουν?)

και ήρθε η ώρα για την ερώτηση της ημέρας : το ανταποδωτικό όφελος που έχω χάσει την ησυχία μου μ'όλα αυτά που ακούω, βλέπω και παρατηρώ καθημερινά, ποιο είναι?

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

από ταινία με το Θανάση Βέγγο...

ήσυχο, ήσυχο το ποταμάκι, κατρακυλάει το γαλάζιο το νεράκι...

Αυτό θέλουν οι πολιτικοί, αυτό έχουν. Ησυχία, τάξη και ασφάλεια, το τρίπτυχο που σιχαίνομαι. Κοιμήσου κι η τύχη σου δουλεύει, μας διαβεβαιώνον (ή μας δουλεύουν?)

και ήρθε η ώρα για την ερώτηση της ημέρας : το ανταποδοικό όφελος που έχω χάσει την ησυχία μου μ'όλα αυτά που ακούω, βλέπω και παρατηρώ καθημερινά, ποιο είναι?